تبلیغات

حلوا رژیمی ؛ آموزش طرز تهیه حلوای رژیمی خوشمزه و سالم در منزل

حلوا رژیمی

آموزش روش تهیه حلوای رژیمی

حلوای رژیمی بسیار خوشمزه و سالم است و این دسر یا پیش غذا برای افرادی که رژیم دارند و یا بیماری دارند بسیار مناسی می باشد. در این بخش روش تهیه حلوای رژیمی را آموزش می دهیم و شما نیاز به آرد گندم، روغن زیتون، شیره انگور و گلاب دارد.

در بخش های قبل حلوای شکلاتی، حلوای گل سرخ، رولت حلوا مجلسی و حلوای تقویتی را خواندید و در این بخش روش تهیه حلوای متفاوت رژیم را می خوانید و امیدواریم که مورد پسند شما قرار بگیرد.

مواد لازمآرد گندم 3 قاشق غذاخوریروغن زیتون 9 قاشق غذاخوریشیره انگور یک چهارم لیوانآب سه چهارم لیوانگلاب 2 قاشق غذاخوریعرق هل یک قاشق سوپ خوریزعفران دم کرده یک قاشق غذاخوری

حلوا رژیمی

طرز تهیه 

مقدار لازم آب و شیره که با گلاب، زعفران و هل معطر شده است را روی حرار بگذارید تا یک جوش کوچک بزند، سپس آن را در یک لیوان بریزید و کنار قرار دهید.

در مرحله بعد تهیه حلوای رژیمی، نصف پیمانه آرد گندم (می توانید به جای آرد گندم از آرد سنگک و یا آرد سفید استفاده کنید) را در یک ظرف نسوز بریزید و آن را بدون روغن روی حرارت تفت دهید تا وقتی که رنگ آن به صورت قهوه ای کم رنگ در آید. سپس یک سوم پیمانه پلوپزی و یا 9 قاشق روغن یتون را به آرد اضافه کنید و سریه هم بزنید.

شعله را کم کنید و مخلوط آرد و روغن را با حرارت ملایم در حدود 19 دقیقه تفت دهید.

لیوان حاوی آب و شیره که قبلا آماده کرده ایم را به مخلوط آرد و روغن تفت داده اضافه کنید و بلافاصله هم بزنید، طوری که تمام قسمت های آرد و روغن یکدست شده و با شیره مخلوط شود تا حلوای شما نرم شود. هم زدن را تا جایی ادامه دهید که حلوا در وسط ظرف جمع گردد.

سپس شعله را خاموش کنید و جلوای آماده شده را درون یک پیش دستی بریزید و آن را می توانید متناسب با سلیقه خود تزیین کنید و سپس سرو کنید.

گزارش تخلف

کلیه مطالب سایت توسط ربات از خبرگزاری های معتبر و سایتهای فارسی زبان به همراه لینک منبع باز نشر می شود و سایت ما هیچ مسئولیتی نسبت به آنها ندارد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را از طریق لینک گزارش تخلف در قسمت پایین به ما اطلاع دهید تا رسیدگی شود.

تبلیغات لینکی

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار